סים קהילות - פורום פנימי
    • קטגוריות
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • פופולרי
    • עולם
    • משתמשים
    • קבוצות
    • התחברות

    לקוח חדש

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר לקוחות
    1 פוסטים 1 כותבים 9 צפיות
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • R מנותק
      Rachel
      נערך לאחרונה על ידי Rachel

      לקוח חדש

      הקמת כרטיס לקוח

      כל לקוח חדש שמצטרף ללקוחות החברה מחייב פתיחת כרטיס לקוח במערכת.

      שימו לב ל 3 פרטים חשובים בהקמת כרטיס לקוח:

      1. שיוך לריסיילר

      2. שיוך לקהילה

      3. אמצעי תשלום

      שיוך לריסיילר

      ריסיילר - סים קהילות או סים מהדרין

      החשיבות בשיוך לריסיילר:

      תחת כל ריסיילר קיימות קהילות שונות.

      אם משייכים לקוח לריסיילר שהקהילה שלו לא נמצאת תחת הריסיילר שהוגדר – אין אפשרות לשייך אותו לקהילה הרצויה.

      שימו לב!
      אין אפשרות לשנות בהגדרות הלקוח את הריסיילר שעליו הוא הוקם וכן אין אפשרות למחוק את כרטיס הלקוח שנוצר.

      לכן חשוב לבדוק את הריסיילר לפני הקמת הלקוח.

      מומלץ בתחילת השיחה לוודא עם הלקוח האם הוא חלק ממוסד שמחייב סים של החברה או לקוח פרטי.

      • לקוח פרטי - משייכים לריסיילר בהתאם למספר שאליו הוא חייג.

      • לקוח של קהילה – יש להיכנס ב CRM ללשונית קהילות ובשדה החיפוש לחפש את שם הקהילה שאליה הוא משתייך, מתחת לעמודה ריסיילר מצוין להיכן משתייכת קהילה זו.

      • ישיבות חב"ד - משויכות כולן תחת סים קהילות.

      שיוך לקהילה

      חשוב וקריטי לשייך לקוח לקהילה מיד בסיום יצירת הכרטיס, אם לקוח לא משויך לקהילה אין לו אף חסימה על הסים.

      קהילות:
      • לקוח פרטי קהילות –ללא צינתוקים נייח.

      • לקוח פרטי מהדרין – ועד בני תורה – ללא צינתוקים נייח.

      • לקוח של מוסד – שיוך לפי שם הישיבה (למשל - מאור מנחם חב"ד, מאור התלמוד וכו')

      אמצעי תשלום

      לאחר הקמת כרטיס לקוח ושיוך לקהילה יש להכניס פרטי אשראי.

      אופן התשלום היחידי בחברה הוא באמצעות כרטיס אשראי.

      אין אפשרות לשלם בהוראת קבע בנקאית או בהעברה בנקאית, גם לא באופן חד פעמי.

      כל סוגי האשראי מתקבלים מלבד אשראי DINERS.

      יש לוודא עם הלקוח מראש שהאשראי שלו הוא לא DINERS, התשלום באשראי זה לא עובר.

      אופן הקמת כרטיס לקוח

      יש להיכנס ללשונית לקוחות

      בצד שמאל למטה ללחוץ על +

      נפתח חלון שבו יש להכניס את פרטי הלקוח כמפורט:

      שם לקוח
      שם הלקוח שמעודכן בכרטיס לקוח הוא שם הלקוח שעליו נרשמות החשבוניות, לכן מומלץ לבקש מהלקוח פרטי לקוח של המשלם.

      אמצעי זיהוי
      חובה להכניס אמצעי זיהוי תקין.

      אם ללקוח אין ת"ז ניתן להזין מספר דרכון, רק מספר ללא אותיות ובשדה 'סוג מזהה' לשנות ל- דרכון.

      מייל
      חובה לכתוב כתובת מייל – לציין ללקוח שלשם מגיעות הקבלות והעידכונים.

      אין אפשרות לקבל קבלות לדואר.

      במקרה שאין ללקוח מייל יש להכניס את המייל nergershon@gmail.com

      טלפון
      יש להכניס מספר ליצירת קשר, רצוי מספר שונה ממספר המנוי.

      יום חיוב
      יש לעדכן את כל הלקוחות על ה 20 לחודש.

      פרטי לקוח.png

      לאחר מילוי הפרטים יש ללחוץ על 'צור לקוח'.

      הערה:

      במקרה שאחד מהפרטים של הלקוח כבר קיים בכרטיס לקוח אחר בחברה תופיע על המסך ההערה:
      לקוח קיים עם מזהה לקוח X

      לקוח קיים עם מזהה.png

      במקרה זה יש להיכנס לכרטיס הקיים ולבדוק את הקהילה אליה הלקוח משויך

      • אם הלקוח רוצה להוסיף מנוי שישויך לקהילה אחרת - יש ללחוץ על אישור ולהמשיך בתהליך הקמת המנוי כרגיל.

      • אם אין הבדל בין הקהילות - אין ליצור כרטיס לקוח חדש אלא להמשיך את התהליך בכרטיס הקיים.

      מיד כשכרטיס הלקוח נוצר תראו בחלק העליון 2 הערות:

      • שים לב! הלקוח לא משויך לקהילה!

      • שים לב! ללקוח אין אמצעי תשלום פעיל!

      d20cf919-14eb-4673-81e9-5016ee1eb7e6-image.png

      ראשית יש לשייך את הלקוח לקהילה:
      יש ללחוץ על 'שיוך לקהילה'.

      c99bc229-8a6b-4efe-a854-6eec17bf2523-image.png

      יש לחפש את שם הקהילה אליה משויך הלקוח.

      20d13560-3442-4fa9-86d2-2f17d04346f6-image.png

      הסבר על קהילות ניתן למצוא בקטגוריה קהילות.

      לאחר שיוך הלקוח לקהילה יש לעדכן אמצעי תשלום:

      יש ללחוץ על 'הוספת אמצעי תשלום' ולהכניס את פרטי האשראי.

      b245df2a-712c-402c-86be-32bf836da153-image.png

      6785a070-5ccf-440d-bd60-2c5706097b24-image.png

      לאחר שסיימנו להכניס את פרטי הלקוח, לשייך אותו לקהילה ולעדכן פרטי אשראי הלקוח כבר קיים במערכת ונוכל לתת לו שירות.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון