לקוח חדש
-
לקוח חדש
הקמת כרטיס לקוח
כל לקוח חדש שמצטרף ללקוחות החברה מחייב פתיחת כרטיס לקוח במערכת.
שימו לב ל 3 פרטים חשובים בהקמת כרטיס לקוח:
-
שיוך לריסיילר
-
שיוך לקהילה
-
אמצעי תשלום
שיוך לריסיילר
ריסיילר - סים קהילות או סים מהדרין
החשיבות בשיוך לריסיילר:
תחת כל ריסיילר קיימות קהילות שונות.
אם משייכים לקוח לריסיילר שהקהילה שלו לא נמצאת תחת הריסיילר שהוגדר – אין אפשרות לשייך אותו לקהילה הרצויה.
שימו לב!
אין אפשרות לשנות בהגדרות הלקוח את הריסיילר שעליו הוא הוקם וכן אין אפשרות למחוק את כרטיס הלקוח שנוצר.לכן חשוב לבדוק את הריסיילר לפני הקמת הלקוח.
מומלץ בתחילת השיחה לוודא עם הלקוח האם הוא חלק ממוסד שמחייב סים של החברה או לקוח פרטי.
-
לקוח פרטי - משייכים לריסיילר בהתאם למספר שאליו הוא חייג.
-
לקוח של קהילה – יש להיכנס ב CRM ללשונית קהילות ובשדה החיפוש לחפש את שם הקהילה שאליה הוא משתייך, מתחת לעמודה ריסיילר מצוין להיכן משתייכת קהילה זו.
-
ישיבות חב"ד - משויכות כולן תחת סים קהילות.
שיוך לקהילה
חשוב וקריטי לשייך לקוח לקהילה מיד בסיום יצירת הכרטיס, אם לקוח לא משויך לקהילה אין לו אף חסימה על הסים.
קהילות:
-
לקוח פרטי קהילות –ללא צינתוקים נייח.
-
לקוח פרטי מהדרין – ועד בני תורה – ללא צינתוקים נייח.
-
לקוח של מוסד – שיוך לפי שם הישיבה (למשל - מאור מנחם חב"ד, מאור התלמוד וכו')
אמצעי תשלום
לאחר הקמת כרטיס לקוח ושיוך לקהילה יש להכניס פרטי אשראי.
אופן התשלום היחידי בחברה הוא באמצעות כרטיס אשראי.
אין אפשרות לשלם בהוראת קבע בנקאית או בהעברה בנקאית, גם לא באופן חד פעמי.
כל סוגי האשראי מתקבלים מלבד אשראי DINERS.
יש לוודא עם הלקוח מראש שהאשראי שלו הוא לא DINERS, התשלום באשראי זה לא עובר.
אופן הקמת כרטיס לקוח
יש להיכנס ללשונית לקוחות
בצד שמאל למטה ללחוץ על +
נפתח חלון שבו יש להכניס את פרטי הלקוח כמפורט:
שם לקוח
שם הלקוח שמעודכן בכרטיס לקוח הוא שם הלקוח שעליו נרשמות החשבוניות, לכן מומלץ לבקש מהלקוח פרטי לקוח של המשלם.אמצעי זיהוי
חובה להכניס אמצעי זיהוי תקין.אם ללקוח אין ת"ז ניתן להזין מספר דרכון, רק מספר ללא אותיות ובשדה 'סוג מזהה' לשנות ל- דרכון.
מייל
חובה לכתוב כתובת מייל – לציין ללקוח שלשם מגיעות הקבלות והעידכונים.אין אפשרות לקבל קבלות לדואר.
במקרה שאין ללקוח מייל יש להכניס את המייל nergershon@gmail.com
טלפון
יש להכניס מספר ליצירת קשר, רצוי מספר שונה ממספר המנוי.יום חיוב
יש לעדכן את כל הלקוחות על ה 20 לחודש.
לאחר מילוי הפרטים יש ללחוץ על 'צור לקוח'.
הערה:
במקרה שאחד מהפרטים של הלקוח כבר קיים בכרטיס לקוח אחר בחברה תופיע על המסך ההערה:
לקוח קיים עם מזהה לקוח X
במקרה זה יש להיכנס לכרטיס הקיים ולבדוק את הקהילה אליה הלקוח משויך
-
אם הלקוח רוצה להוסיף מנוי שישויך לקהילה אחרת - יש ללחוץ על אישור ולהמשיך בתהליך הקמת המנוי כרגיל.
-
אם אין הבדל בין הקהילות - אין ליצור כרטיס לקוח חדש אלא להמשיך את התהליך בכרטיס הקיים.
מיד כשכרטיס הלקוח נוצר תראו בחלק העליון 2 הערות:
-
שים לב! הלקוח לא משויך לקהילה!
-
שים לב! ללקוח אין אמצעי תשלום פעיל!

ראשית יש לשייך את הלקוח לקהילה:
יש ללחוץ על 'שיוך לקהילה'.
יש לחפש את שם הקהילה אליה משויך הלקוח.

הסבר על קהילות ניתן למצוא בקטגוריה קהילות.
לאחר שיוך הלקוח לקהילה יש לעדכן אמצעי תשלום:
יש ללחוץ על 'הוספת אמצעי תשלום' ולהכניס את פרטי האשראי.


לאחר שסיימנו להכניס את פרטי הלקוח, לשייך אותו לקהילה ולעדכן פרטי אשראי הלקוח כבר קיים במערכת ונוכל לתת לו שירות.
-